2016. február 28., vasárnap

"MAJDNEM KIHAGYTAM A PRÓBÁKAT" - MONDTA LADY GAGA

Lady Gaga hatalmas szerepet kapott az idei évre, ugyanis ő lesz a főszenzáció a ma megrendezésre kerülő Oscar-gálán. A popsztár csodálatos teljesítménnyel készül a gálára, ugyanis beszédet tart majd barátnőjéért, Kesháért, aki az erőszak egyik áldozata, egyben túlélője 50 másik nő mellett, akiket majd kiemel Gaga. A szívszorító beszéd mellett előadja "Til It Happens To You" című számát, amit az erőszakról írt. Az énekesnő tegnap este Beverly Hills-ben, a Montage Hotelben járt, az Oscar-gála előtti privát vacsorán. A sajtósok ott is megjelentek, akik interjút készítettek Lady Gagával: 
"Annyi mindent kell mondanom Keshával és a Sonyval kapcsolatban. Annyira ideges lettem, amikor Keshára gondoltam, majdnem kihagytam a próbákat. De persze elmentem, mert muszáj volt." 
Mondta Gaga, kicsit feszült állapotban, amikor újra felidézte a Keshás ügyet. Természetesen azért lett ideges, mert sajnálja Keshát és számára is rossz felidézni állandóan, hogy milyen helyzetben van kedvencünk. Gaga viszont nem hagyta abba:
"Folyamatosan tartom a kapcsolatot Keshával. Sokkal többet tudok, mint amennyit elmondhatok a nyilvánosság előtt. Minden női előadónak van egy sztorija, amiben van egy férfi, aki hátráltatja őt. Gondolok az összes ilyen női előadóra, akik megpróbálnak tenni ez ellen valamit." 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése