2016. február 24., szerda

GYÖNYÖRŰ ÜZENETTEL JELENTKEZETT KESHA

Kesha gyönyörű üzenetet posztolt Facebook oldalára. A fiatal énekesnő ma először szólalt meg a tárgyalása óta. Egy képet is közzétett Instagramon, majd pár órával később ezt az üzenetet osztotta meg velünk. Annyira gyönyörűen megfogalmazott, megszerkesztett, összeszedett beszéddel állt ki ismét a nyilvánosság elé, hogy sokak szemébe könnyt csal. Olvassátok:


"Annyira, de annyira megtisztelve és hálásnak érzem magam a támogatástól, amit kaptam mindenkitől. Szavakkal kifejezhetetlen az az érzés, amit átéltem miközben olvastam és láttam, hogy mindenki mennyire itt van velem. El se tudom hinni, hogy ennyi ember világszerte vette a fáradtságot, hogy szeretetet tanúsítson irántam és támogasson engem. Más előadók, akik kockáztatják a karrierjüket azért, hogy támogassanak, örökké hálás leszek nektek.


Én mindig is csak azt szerettem volna, hogy zenét készíthessek anélkül, hogy félnem, megijednem kellene vagy hogy bántalmazzanak. Ez az eset soha nem a lemezszerződésem újragondolásáról szólt – nem arról, hogy nagyobb és jobb ajánlatot kapjak. Ez a bántalmazómtól való szabadulásról szól. Képes lettem volna dolgozni a Sonyval, ha megteszik a szükséges lépést és megbontanak minden kapcsolatot, ami a bántalmazómhoz kötött.

De amit mondani akarok, az az, hogy ha bántalmaztak, kérlek ne félj erről nyíltan beszélni. Vannak helyek, ahol biztonságban érezheted magad. Vannak emberek, akik segíteni fognak neked. Én, például melletted fogok állni. Tudom, hogy ez az egész milyen érzés és örökké küzdeni fogok értetek, ahogy ez a sok fantasztikus ismeretlen ember értem harcol.

De ebben a pillanatban az eset nagyobb annál, mint hogy csak rólam szóljon.

Most a mai lányokra gondolok – Nem akarom hogy a jövendőbeli lányom – vagy a te lányod – vagy bárkinek félnie kéne attól, hogy megbüntetik, ha nyíltan beszél a bántalmazásáról, különösképpen akkor, ha a bántalmazójuknak hatalmas ereje van.

Sajnálatos módon, nem hinném, hogy az én esetem bárkinek is bátorságot adna arra, hogy nyíltan beszéljen erről, és ez probléma.
Szeretlek titeket, és köszönök mindent
Igen, feminista vagyok, de mindenek előtt humanista. Hiszek az embertársaim támogatásában, hogy BIZTONSÁGBAN érezzék magukat.
Ebben mindannyian együtt vagyunk. Nem vagy egyedül.
Szeretlek titeket és köszönök mindent!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése