2014. szeptember 28., vasárnap

KESHA MEGALÁZZA A KIS FARKÚ FÉRFIAKAT

Az énekesnő még tavaly elárulta az MTV-nek, hogy egy dalt ír a kamu orgazmusáról és az ex fiújának a kis farkáról. Most már biztos, hogy ez a dal rajta lesz az új albumán. Kesha nagy durranásra készül ezzel az albummal, és úgy gondolta, hogy szerepeljen csak a lejátszási listákon ez a dal amit már önmagában is nagy durranásnak tart, de az albummal együtt még nagyobb berobbanásra készül.

Kesha a nyilvánosság előtt (persze név nélkül) alázta meg azt a fiút, akivel borzasztó volt az éjszakája:
"K*rva szar volt az ágyban. Feküdtünk a hálószobában és azon gondolkoztam, hogy hogy lehet ennyire szar?"
Kesha már régóta dolgozik új albumán, de most már érezteti a rajongókkal, hogy tényleg közeleg a megjelenés. Mindenképp nyilvánosságra szeretné hozni ezt a dalt és megalázni a kis farkú exét, és persze az összes kis farkú srácnak beolvasna ezzel a dallal.
"Szexeltem ezzel a sráccal, aki egy nagy szar volt. Egy k*rva nagy szarzsák. Nagyon kicsi volt a pénisze, nagyon rossz volt, ezért úgy döntöttem, hogy írok róla."
Nem kellett sok, hogy fokozza:
"Eredetileg az volt a dal címe, hogy "Fuck You", de ez a név már foglalt volt, ezért "U Suck Ass" lett a neve. Ezzel a címmel fog megjelenni. A dalban a hamis orgazmusomról és a kis farkakról fogok énekelni."
Hát úgy látszik az énekesnőt eléggé kiakasztotta a rossz szex, és hatalmas döntést hozott, miszerint megalázza azokat a fiúkat, akik nem túl jók vagy idézve őt szarok az ágyban.
"A szex előtt vett nekem egy Chanel fülbevalót. Ekkor még nem tudtam, hogy ez a kis farkát akarja kompenzálni. Ma már tudom, ha egy srác drága kocsit mutat nekem, vagy drága ruhákban jár, akkor kis farka van."

Az énekesnőt végig ki kellett sípolni az interjú alatt, mert csak káromkodott.
"Ne b*ssz ki velem. Elfogytak a k*rvái akiket kitudott elégíteni a farkával, aztán megtalált engem. A következő albumomon biztos, hogy több számban is megemlítem ezt az apró virslit. Hamis orgazmus, ez most komoly?"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése