2016. március 5., szombat

ZEDD VISSZAHOZZA KESHÁT A SZAKMÁBA

Zedd visszahozza Keshát. A fiatal DJ, egyben producer tegnap adott interjút az ETonline-nak, amiben arról mesélt, hogy erősen arra törekszik, hogy visszahozza Keshát a szakmába. Zedd nagyon komolyan gondolja ezt az egészet és mindent megtesz azért, hogy Kesha szabad lehessen és végre kiadhasson új zenéket. Pár héttel ezelőtt ő is üzent kedvencünknek Twitteren:

"Nagyon, nagyon sajnálom, hallottam az egész helyzetről. Örülnék, ha készíthetnénk zenét neked, ha szükséged van a segítségemre." - @Zedd

Ezek után interjút adott az ETonline-nak: 
"Olvastam egy cikket az ügyről, a szó szoros értelmében mielőtt megírtam azt a tweetet nem ismertem személyesen Keshát. Úgy gondoltam, hogy az a legjobb módja annak, hogy felvegyem vele a kapcsolatot, ha küldök neki egy üzenetet." 
A DJ folytatta: 
"Az egyetlen dolog, amiben segíteni tudok neki az az, hogy segítek neki dalokat készíteni, ez az, amit ajánlottam neki." 
Zedd azt is hozzátette, hogy Kesha csapata hajlott az ajánlat felé: 
"Kesha csapata visszajelzett, hogy meggyőződjenek arról, hogy komolyan gondolom-e ezt, de ez nagyon klassz. Természetesen nagyon komoly vagyok ezzel kapcsolatban. Komolyan gondolom, szóval így talán valami történni is fog. Lehet, hogy van valami, amit tehetek érte. Lehet, hogy tudunk csinálni pár számot, ami megjelenhetnek majd. Nem mondhatok többet jelenleg, de ez nagyon király lenne." 
Zárásként pedig annyit mondott: 
"Csak azt tudom, hogy egy nagyon durva pozícióban van és ha van valami, amivel segíteni tudnék neki, nagyon boldog lennék, ha megtehetném azt érte." 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése