2016. március 10., csütörtök

KESHA ÖNGYILKOS AKART LENNI - SZÍVSZORÍTÓ TÖRTÉNETET MESÉLT EL AZ ÉDESANYJA

Kesha exkluzív interjút adott a Billboard magazinnak, édesanyjával, Pebével együtt. Az énekesnő a tárgyalás óta most szólalt fel először interjú keretein belül. A bíróságon február 19-én elutasították a 29 éves popsztár kérvényét, bizonyítékok hiánya miatt. A napokban azonban a Sony Music egyik szóvivője erősítette meg a hírt, miszerint a Sony felbontja a szerződést Dr. Luke-al, megszüntetik a munkakapcsolatát és Keshát szabadon engedik. A mai nap folyamán Kesháék mellett azonban Dr. Luke is felszólalt, akit tagadta ezeket az állításokat, mert nem tartja fairnek, amit vele tesz a Sony és még mindig úgy gondolja, hogy a cég mellette áll. A producer nem akarja, hogy az emberek azt gondolják róla, hogy egy hazug, csaló gazember, ezért egy interjúban ő is megpróbált kiállni az igazáért és a TMZ-nek panaszkodott a jelenlegi helyzetéről. 

Amíg Dr. Luke a TMZ-nél volt interjún, Kesha a Billboard magazinnak mesélt: 
"Dr. Luke egy visszaélésszerű zsarnok volt, amióta a kapcsolatunk elkezdődött." 
Mondta az énekesnő, majd folytatta: 
"Túl fiatal és naiv voltam, hogy megértsem valójában mit is csinál velem." 
Kesha után az édesanyja, Pebe is felszólalt: 
"Kesha egy fogoly volt."
Az énekesnő anyja úgy gondolja, hogy a producer fogolyként tartotta a lányát:
"Olyan volt ez az egész, mintha valaki mindennap megverne, egy láncon lógatna és ezek után bejönne, majd adna egy darab kenyeret. Kesha egy fogoly volt számára. Ő persze csak annyit mondana neki, hogy 'Milyen jól nézel ki ma'." 
"Végre jóváhagyták, hogy más producerrel dolgozhasson, viszont Luké az utolsó szó." 
Pebe a Taylor cselekedetre is kitért:
"Teljesen váratlanul jött. Egyszer csak kaptunk egy e-mailt, hogy Taylor szeretne adományozni Keshának 250.000$-t (70 millió forintot). Kesha, amikor meglátta az üzenetet annyit kérdezett tőlem: 'Anya, biztos vagy benne, hogy ez nem valami csaló?'. Nem sokkal később kiderült, hogy tényleg Taylor küldte az üzenetet, mire Kesha azt válaszolta: 'Megtisztelésnek venném, ha ő tényleg ezt akarja tenni." 
Később megmagyarázta, hogy Kesha miért nem tudta korábban beperelni a producert:
"Azt akartam, hogy Kesha már rögtön a nemi erőszak után hozza nyilvánosságra ezt az egészet és vessen véget ennek a Dr. Luke kapcsolatnak, de nem tudtuk megtenni. Ha azt akartuk, hogy legyen esélye a zeneiparban, akkor nem volt más választása, mint lenyelni ezt az egészet és együtt dolgozni ezzel az emberrel." 
A legújabb hírekről értesülve Pebe is beszélt a Sony-val. A Sony képviselője nyilvánosság előtt szólalt fel, az édesanya kérésére: 
"Mi mindent megtettünk, amivel meglehetett oldani ezt az egészet. Úgy döntöttünk, hogy elengedjük őt a megállapodás alól." 
Dr. Luke ügyvédje megpróbált kiállni a producerért, ám hiába. A Sony félvállról vette az ügyvéd kérvényét, figyelmen kívül hagyták és nem sokkal később el is utasították. Az ördögi producer továbbra is próbálja menteni magát, és ő is felszólalt: 
"Minden szörnyű állítólagos visszaélés, bántalmazás és szexuális vád, amit Kesha ellenem nyújtott be, hazugság és mélyen megbántott ezekkel." 
A producer után az ügyvédje, Christine Lepera is felszólalt, ami valószínűleg az utolsó megnyilvánulása volt: 
"Kesha csak azért csinálja ezt az egészet, hogy egy kedvezőbb szerződést kapjon és rossz helyzetbe hozza Dr. Luke-ot. 2011-ben mindennek az ellenkezőjét mondta."
Pebe a történtek után megkérte egyik dalszövegíró barátját, Justin Trantert, hogy ő is mondjon pár jó szót Kesha érdekében. Justinnak nem kellett kétszer szólni, örömmel szólt hozzá a Billboard interjúhoz:
"Kesha az egyik legjobb dalszövegíró, akivel valaha együtt dolgoztam. Az ösztöne a dallamok és szövegek irán a legmagasabb fokon vannak. Ő aztán valóban tudja, hogy hogy kell megírni egy jó dalt." 
Egy gyógyszerész által végzett munkálatok eredményét is nyilvánosságra hozták az interjú során: 
"2005. október 5-én Kesha és Dr. Luke részt vett egy születésnapi partin, Hollywoodban. Kesha ivott. Az általa benyújtott perben Kesha azt mondja, hogy Dr. Luke megerőszakolta, miután a producer adott neki pár pirulát, amit ő csak "józanító pirulának" hívott. Ez valójában egy olyan tabletta volt, amit gyakran alkalmaznak egyes emberek, ha elakarnak kábítani valakit. A drog, amit beadott Keshának lehetővé tette, hogy kiüsse az énekesnőt és öntudatlan állapotában a hotel szobába vigye, ahol megerőszakolta - Kesha Sebert állításai szerint." 
Pebe ezek után ismét kinyitotta a száját, ám el is sírta magát: 
"A legrosszabb dolog, amit egy anya átélhet, ha elengedi a lányát az éjszakába, de nem kap semmilyen visszajelzést a gyerekétől. A buli után többször is felhívtam, írtam neki, de nem kaptam választ. Azt hittem meghalok, olyan rossz érzés fogott el. Teltek az órák, majd felvette a telefont. Azt mondta, hogy meztelenül ébredt egy hotelszobában. Dr. Luke hotelszobájában. Egyre rosszabbul lettem, amikor Keshával beszéltem, a szívem szakadt meg. Annyit mondott a telefonba: "Anya, nem tudom, hogy hol vagyok. Meztelen vagyok, egy ismeretlen szobában. Szerintem szex is volt. Nem tudom, hogy hol van a ruhám. Nagyon fáj mindenem és rosszul érzem magam. Kérlek menjünk el a kórházba. Segíts anya!' és ezek után megszakadt a vonal. Elképzelni nem tudtam, hogy mi történhetett. Azonnal hívni kezdtem a hotelt, hogy menjenek Kesháért és adjanak neki egy telefont, hogy visszatudjon hívni, hogy beszélni tudjak vele. Kesha egyik barátja szedte össze Keshát és hozta haza. Nem mentek el a kórházba, félt, hogy valami rossz dolgot fog mutatni a lelet és Dr. Luke támadni fogja. Napokig zaklattam Kesha barátját, hogy árulja el a részleteket, mondja el, hogy mit tud, de nem tudott semmit. Utólag visszatekintve nem értem, hogy Kesha miért nem ment el a rendőrségre már akkor. Én akartam bemenni, de kért, hogy ne tegyem. Könyörögve mondta nekem: 'Anya, én csak énekelni szeretnék. Nem akarok egy nemi erőszak áldozat lenni, csak zenélni szeretnék és megjelentetni a számaimat'. Nem követte az ösztöneit." 
A szívszorító történet után Kesha nyugtatni kezdte édesanyját, majd hozzátette:
"Csak iszogattunk. Kicsit már becsípett állapotban voltam, amikor Luke odaadta azokat a "józanító pirulákat". Elhomályosult minden, rosszul lettem. Valószínűleg el is ájulhattam, és legközelebb már egy hotel szobában ébredtem, meztelenül." 
Pebe sírva mondta: 
"A legrosszabb, hogy a lányomnak az öngyilkosság is megfordult a fejében. Azt mondta, hogy vesz magának egy kocsit és lehajt egy szikláról. Kissé drámai gondolat, de sosem tudtam, hogy valóban megakarja-e tenni. Szörnyű!"
"Arra is emlékszem, hogy 2014-ben egyszer Los Angelesben vártam, amikor a magángéppel jött, Dr. Luke társaságában. Az az ember kényszerítette őt, hogy a repülőn is felszívjon pár csíkot abból a bizonyos tiltott drogból. Felhívott a történtek után: 'Anya. Luke arra kényszerített, hogy drogozzak vele, majd megpróbált kikezdeni velem. Szörnyű érzés volt, próbáltam távol maradni tőle, de behánytam'." 
Az interjú végén pedig Katy Perry-re is kitért az anyuka: 
"Katy Perry és Kesha jó barátok voltak, mielőtt mindketten híresek lettek. Ó, Katy-ről jut eszembe. Dr. Luke többször is összehasonlította a lányomat Katyvel. Mindig azt mondta neki, hogy: 'Katy sokkal jobb, mint Te. Te egyáltalán nem vagy jó dalszövegíró'. Kesha általában ilyenkor egész napokat dolgozott át a dalszövegírással." 
Kesha újra megszólalt: 
"Igen. 2011-ben azt mondtam, hogy soha semmilyen szexuális kapcsolatom nem volt Dr. Luke-al, de ez hazugság. Csak azért mondtam, mert féltem tőle. Megfenyegetett, hogy bántani fogja a családomat, hogyha elszólom magam. A karrieremmel is fenyegetőzött, de a családom fizikai biztonságát is megkérdőjelezte. Féltettem őket." 
Pebe nem tudott már többet mondani, ezért ezzel zárta az interjút: 
"Dr. Luke majdnem tönkretett minket. Szándékosan teszi ezt." 
"Kesha viszont sokkal jobban van. Eddig nem érezte jól magát, nem akarta ezt csinálni, de szerintem rájött, hogy fejlődtek a dolgok. Bátor, hogy felszólalt és kiáll magáért és a szexuálisan bántalmazott emberekért. A tény, hogy biztonságban és békében van, csak erősíti és gyógyítja őt." 
Kesha is elmondta utolsó hozzászólását: 
"Dr. Luke egy szar. Kész. Végeztem vele. Nagy szerencséje van, hogy sikeres srácokkal dolgozhat együtt, és szinte minden egyes női sztárral, akik vele szemben jöttek az utcán. Ezek után miért kellene bárkinek is vele dolgoznia?" 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése