2014. október 23., csütörtök

MÉGIS LESZ "LIPSHA"?

A Radio.com-nak adott interjúban a Flaming Lips frontembere, Wayne Coyne elárult pár dolgot Kesháról, amíg Dr. Luke befolyása alatt kellett dolgoznia:

2012-ben Wayne és Kesha közösen dolgozni kezdtek egy albumon, ami a "LIP$HA" címet kapta. 2013-ban keményen dolgoztak az albumon, majd a megjelenést megközelítőleg egy fordulat történt és Wayne azt írta Twitter profilján:

"Sajnos nem lesz Lip$ha... Nem tudom megmondani, hogy miért... Ez elég szomorú..."
Ez a tweet akkor még nagy kérdőjeleket vont maga után, mostanra viszont megtudta az énekes, hogy miért dobhatták a kukába a 2 évnyi munkájukat. Coyne most elárulja, hogy miért nem jelenhetett meg az album
"De a dolgok, hogy mi együtt dolgoztunk Keshával, látványosak voltak. Ezek a dolgok ébresztettek rá arra, hogy mi többet akarunk csinálni. Azt hiszem mi 4 vagy 5 dalt megcsináltunk, aztán Kesha azt mondta nekem, hogy: 'Wayne, én nem hozhatom nyilvánosságra ezeket a dalokat, mert Dr. Luke megöl engem.' Döbbenten néztem rá és csak annyit mondtam, hogy: 'Sajnálom. Ezt nem tudtam.'"
Wayne azt is hozzátette, hogy amikor együtt dolgozott Keshával, az énekesnő nem úgy viselkedett, mint egy tipikus pop sztár. Az egyik, amit megjegyzett:
"Elmentünk a házukba és csak mi voltunk ott. Ő és én. Nem volt senki más, senki, aki megmondhatta volna, hogy mit csináljunk. A mi dalainkat csináltuk, egészen reggel 4-ig, utána pedig hazamentem."
Coyne végre látni akarja, hogy a zenéjük, amin Keshával annyira dolgoztak végre nyilvánosságra kerül.
"Nem hiszem el. A zene az tökéletes, semmi zavaró tényezője nincs a publikálásnak, kivéve Dr. Luke. Azt mondta, hogy ha túl leszünk ezen, minden rendbe jön. Nem igazán értettem, hogy mire gondol ezzel. Én nem voltam olyan mélyen a viszonyukban, de remélem, hogy minden helyreáll."
Az énekes nem sokkal később folytatta mondanivalóját:
"Nagyszerű lenne, ha mindenki hallaná ezeket a számokat. Még, ha 5 évet is kellene várnunk, hogy publikálhassuk. Az egész, amit együtt csináltunk.... Csodálatos. És tudom, hogy Kesha is azt akarja, hogy hallhassák az emberek. Azt is tudom, hogy miért akarja ezt."
Majd ezzel a pár sorral zárta az interjút:
"Nem ismerem annyira Dr. Luke-ot, de amikor Keshával beszélgettem, tudtam, hogy némi aggodalom kering a kapcsolatukban. Azt mondta, hogy szabadságot szeretne és még több dolgot tenni, elérni. Szabadságot, ahol ismétlem, nem tudok semmi konkrétat a helyzetükről nincs semmilyen producer, és senki sem mondja meg neki, hogy mit csináljon. Ő a saját maga producere akar lenni. Azt hiszem ez az, amire régóta vár, hogy megtörténjen a karrierjében. Én imádom ezt a lányt. Egyszerűen tökéletes. Szerintem elfog jutni idáig. Ez lesz a vége az egésznek. Ő nem az a hatalomra éhes fajta, de végül elfogja érni, amit akar."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése