2014. augusztus 16., szombat

CONAN O'BRIEN SHOW

Kesha tegnap este a Conan O'Brien Show vendége volt, ahol egy rövid interjú keretein belül elárulta a dolgokat, amikről mi már korábban hallottunk, de mondott 1-2 újdonságot is.

A fiatal énekesnő a tegnapi show-ban elárulta, amit mi már eddig is tudtunk: elindította saját macska "szektáját". Itt nem hallhattunk újdonságokat, hisz azokról volt szó, amiket eddig is mondott. Szereti a macskákat, szeretné, hogy az emberek macskák legyenek - vagy csak macskának öltözzenek és természetesen ő szeretne a macskák vezetője lenni.

A macskás szektája mellett Conan megemlítette a hajszínét is, ahol szintén nem hallhattunk semmi újat... legalábbis az interjú elején. Kesha, mint azt tudtuk festi a haját, valamint póthajat is rakat, hogy hosszabb haja legyen, amit kedve szerint tud göndöríteni, egyenesíteni. A kihagyhatatlan mondat, amit hónapok óta minden interjújában kimondott:
„Én egy szivárvány vagyok.”
Majd folytatta:
Egy szivárvány vagyok, ezért festem át folyton a hajam a szivárvány színeire.

Az újdonság pedig a szivárvány színei után jött, amit eddig nem tudtunk. Az énekesnő kijelentette, hogy nem használja fel a vörös/piros színt a színekből, mert az nem az ő színe.
Az összes színt felhasználom a szivárvány színeiből, kivéve a pirosat. Az nem az én színem, nem tetszik magamon és nem is áll jól, ezért ez kimarad a szivárványos palettámról.

Az interjút itt megtudjátok nézni:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése