2016. június 14., kedd

"A MELEG FÉRFIAK SOKKAL JOBB EMBEREK, MINT A HETERÓK" - KESHA

Ha melegekről van szó, Kesha neve mindig előkerül. Az énekesnő egy nevesebb meleg eseményt sem hagy szó nélkül, legyen az egy Pride, egy buli, egy meleg rajongójának segíteni, hogy bevallhassa nagy titkát, vagy épp egy meleg pár összeadása. Nem számít, hogy miről van szó, a lényeg számára csak annyi, hogy részese lehessen és segíthessen. A napokban történt lövöldözésről is kinyitotta a száját, először csak egy Instagram kép mellé írt szöveggel, de azóta interjút is adott, amiben hosszabban is kifejtette véleményét. Íme: 
"Szörnyen rosszul érintett, amikor megtudtam, hogy mi történt Orlandoban. Egyszerre vagyok dühös és rémült. Nem értem meg azokat az embereket, akik azt a "hivatást" választják, hogy elvegyék egy másik ember életét. Elszomorító és felháborító! Az pedig különösen dühítő, hogy melegek voltak az áldozatok. Én mindig melegbárba - vagy sztriptíz klubba - megyek bulizni, mert sokkal jobbak az ottani emberek, melegek. Kimondhatom, hogy a meleg férfiakat jobban kedvelem, mint a heterókat. Értük élek és örülök, hogy sokat segíthetek nekik az életben, illetve átvészelhetik a nehezebb időszakokat a segítségemmel. Nincs is szebb annál, amikor részese lehetsz egy azonos nemű pár boldogságában. Nagyon sajnálom a történeket! Továbbra is követelem a fegyverellenőrzést mindenhol!" 
Ezek után régi emlékeket is felidézett az énekesnő: 
"A meleg férfiakban van valami energia. Ezt nem lehet összehasonlítani más emberekkel. Ti heteró srácok csak féltékenyek vagytok erre a boldogságra. Az egész turném alatt melegek kísértek végig, a táncosok, a barátok és a rajongók. Sok meleg, sok gyönyörű szép férfi! Lenyűgözőek! Az ő szeretetük az élet iránt egyszerűen csodálatos. Nem tudom, ők egyszerűen varázslatos emberek! Sokkal jobb emberek, mint egyes heterók, akikkel találkoztam az életem során."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése