2016. május 15., vasárnap

KESHA MEZTELEN KÉPEIVEL SZÓLT BE AZ UTÁLKOZÓINAK!

Kesha 1 órával ezelőtt meztelen képeket posztolt az Instagram oldalára. A fiatal énekesnő először megosztott 3 selfiet, majd egy álló, meztelen képet, amivel elég keményen beszólt azoknak, akik a teste miatt nézik le, vagy csak szimplán rosszat akarnak neki. Semmilyen polgárpukkasztásról, feltűnősködésről, vagy egyéb ilyesmiről nincs szó. Kesha végre kinyitotta a száját és meg nem áll addig, amíg el nem éri azt, amit akar. Csak így tovább! Álljon ki az igazáért, vagy azokért az emberekért, akik hasonló helyzetben vannak, mint ő csak nem mernek - vagy nem szabad nekik - felszólalni. Visszatérve a képekre, nézzétek: 


Itt pedig a másik kép, ami alá a hosszú, kiosztó üzenetét írta:

"Egy ideje már küzdöttem a depresszióval és az étkezési zavarokkal, egészen idáig. A karrierem most egy idegen, ismeretlen helyzetben van, úgy érzem, mintha egy fárasztó harcban küzdenék napokig. De úgy döntöttem, hogy visszaszerzem az életem, a szabadságom, a boldogságom, a hangom, az érdemeim. Kib*szottul nem fogok rejtőzködni és elhalkulni. Azt mondom, hogy leszarom és élek inkább. Tehát b*sszaaaaaaa meg. Ma erre a döntésre jutottam. Olyan boldog vagyok most, mint egy átkozott kagyló. És b*sszátok meg, ha a testem miatt gyűlölködtök. Csak, hogy emlékeztesselek titeket, emiatt néztek majd ki úgy, mint az igazi f*szfejek." - Kesha

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése