2015. október 20., kedd

JANE THE VIRGIN: KESHA

Tegnap este (itteni idő szerint ma hajnalban) megjelent a Jane The Virgin 2. évad, 2. része. Ennek a résznek főszereplője Kesha, az az Annabelle, aki az új, zajos szomszéd szerepébe bújt. Tudni kell még róla, hogy ebben a sorozatban is hű maradt karrierjéhez, hisz rocksztárként adta elő Annabelle karakterét. A 2. rész azzal kezdődik, hogy Annabelle (Kesha) beköltözik az egyik barátnőjével a szomszédságba, ahol már az első este zajoskodnak. Ez nem túl jó első benyomás a szomszédok számára és innentől el is kezdődik a bonyodalom. Jane átmegy, hogy megkérje őket, hogy halkítsák le a zenét, mire a rocksztár egyszerűen rácsapja az ajtót. A történet egyszerű szálon fut végig: Annabellék egyre hangosabbak, így Jane folyton az ő ajtajukon kopogtat. Kíváncsiak vagytok a folytatásra? Kattints ide, ha megszeretnéd nézni online a 2. részt, vagy kattints ide, ha leszeretnéd tölteni! 


Interjú is készült az énekesnővel, ami sajnos - egyelőre - nem érhető el Magyarországon, de nekünk sikerült hozzájutnunk, gyorsaságunknak köszönhetően. Reméljük hamarosan a videót is megmutathatjuk, de addig: 


"Szóval az én karakterem egy zajos, buli őrült szomszéd, aki kib*szottul idegesíti a szomszédait. Utálom a gyerekeket, ebben a szerepben persze. Nagy rajongója vagyok a Jane The Virgin sorozatnak és Jane egy szuper édes és aranyos lány. Én is szűz vagyok. A forgatások nagyszerűek voltak, de egy kicsit félénk vagyok, mert ez az első sorozat szereplésem és nagyon remélem, hogy jól szerepelek majd. Rengeteg tapasztalatot szereztem." 

Nézzétek meg online, vagy töltsd le a sorozat 2. részét:

Kattints ide, hogy megtudd nézni a Jane The Virgin 2. évad 2. részét! 

Kattints ide, hogy letudd tölteni a Jane The Virgin 2. évad 2. részét! (Torrent)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése