2015. október 23., péntek

EW INTERJÚ KESHÁVAL

Az Entertainment Weekly interjút készített Keshával a "Jem and the Holograms" premierjén. Az énekesnő egy rossz kislányt játszik a filmben, aki figyelemre vágyik és utálja a Jem lányokat. Olvassátok az EW által készített interjút:


Nagyon kellemes meglepetés volt látni téged a "rossz kislányok" banda vezetőjeként a film végén. Honnan jött neked ez az egész szereplési projekt? 
A Jem and the Holograms című film, véleményem szerint a legtökösebb és legmenőbb rajzfilm, amit valaha csináltak. Az egész a lányok erejéről és kitartásáról szól, a popsztárok viszályáról. Én mindig odavoltam Jemért, a hajáért, a sminkjeiért és úgy gondoltam, hogy ez egy király fejlődés, növekedés. Az emberek nyugodtan megjegyzést tehetnek arról, hogy olyan a sminkem, mint a Jem and the Holograms lányoké. A hajam pedig a sminkemből kapta az inspirációt, ezért zöld mindkettő. Szóval, amikor megtudtam, hogy embereket keresnek a filmjükhöz, egyből szóltam a manageremnek, hogy "Juttass be, szerepelni akarok benne!" és amikor megkaptam a szerepet, akkor csak álltam és "Oh, ez tökéletes". Nem is választhattam volna jobb első filmes szerepet magamnak. Az álom szereplőm Pizzazz volt. Jem is nagyszerű, de ő a jó kislány. Én szeretnék az a valaki lenni, aki egy kicsit gonoszabb és viccesebb. Meglepetést akartam okozni. Azt akartam, hogy az emberek lássák ezt és aztán "Hé, várjunk, ez Kesha?" 
A film rengeteg olyan részt tartalmaz, ami a rajzfilmben is benne van, de ugyanakkor kicsit át lett alakítva, az új generáció számára, ugyanis ez egy 1980-as rajzfilm. Mit gondolsz, a mostani film nagyon eltér az eredeti forrásától? 
A rajzfilm nagyon lényeges volt az akkori időben, amikor megjelent, de én úgy gondolom, hogy a film is nagyon lényeges, mivel kicsit bemutatja, hogy napjainkban milyen a zeneipar. Tényleg más, mint, ami a 80-as években volt. A média is ezzel foglalkozik manapság, hogy hogyan tudják kijátszani az embert, hogy milyen a mostani zeneipar, hogy senkiben nem tudsz megbízni. Rengeteg olyan rész van, amikor rájössz, hogy muszáj szorosan magad mellett tartanod a jó embereket. Egy csomó dolog megérintett. Rájöttem dolgokra. Azt gondoltam, hogy milyen meseszép a zeneipar, de most rájöttem, hogy pontosan milyen úton is halad ez az egész. Nem pontosan olyan lesz, mint a képregény, de én nem hiszem, hogy ugyanolyannak kellett volna lennie, mert akkor nem lenne benne semmi meglepetés. Nagy meglepetés ért engem is, mert pár nappal ezelőtt még én sem tudtam, hogy mire számíthatok. De megcsinálták és ez nagyon király, és ahogy ezt a rajzfilmet is elkészítették akkor, eszméletlenül fontos szerepe van ma már. 
Te elsősorban zenészként vagy ismert. Hogyan kapcsolódsz a Jem sztorijához? 
Legelőször, amikor láttam az előzetest, elsírtam magam. Elsírtam magam. Csak néztem és "Úristen, ez mennyire igaz". Felnősz úgy, hogy ilyen álmaid vannak, van egy erőltetett fantáziád, amit nagyon, de nagyon megszeretnél valósítani. Amit én csinálni akartam, azt most csinálom. Ez volt az én álmom is. Keményen dolgozol, és aztán egyszer, ha megtapasztalod az ipar egyik oldalát... Rájössz... Rájössz, hogy az emberek megakarnak változtatni, kártérítéseket akarnak kihúzni belőled és olyan idióta dolgokat akarnak tenni a testedre, - rosszabbik esetben a testedbe - amitől egyáltalán nem érzed kényelmesen magad. Sőt, rosszul érzed tőle magad... Megmondják mit vegyél fel, megmondják, hogy mit mondj, megmondják, hogy hogy nézz ki, és minden a feje tetejére fordul és a valóság teljesen eltűnik. Senkinek sem esik le, hogy a földön tartsa magát, ne szálljon el, hogy megtartsa maga körül a jó embereket. Hogy ne veszítsd el a fejed és hagyd, hogy az emberek széttépjenek az iparban.  Az emberek megpróbálnak becsapni (lesz is egy ilyen jelenet, amikor a Starlight Music Records szóló szerződést ajánl Jem-nek). Én meg csak néztem, hogy "Jem, fogadj egy ügyvédet, ne írd alá!". Átéreztem, amilyen helyzetben volt. Fiatal és naiv vagy, csak zenélni akarsz, azt akarod tenni, amit szeretnél és szenvedélyesen rajongsz érte. Meggondolatlanság. Szomorú dolog, hogy az emberek így használják ki a másikat az iparban, de tanulságos. A tanulság az, hogy meg kell tartani azokat az embereket magad körül, akik közel állnak hozzád, akikben megtudsz bízni, akiket szeretsz. Ez tényleg nagyon fontos! 
A film végén Erica egyre jobban közeledik a "The Misfits" bandához, hogy összeálljon velük, hogy végrehajthassa tervét. Lesz folytatása a filmnek? 
Kib*szottul remélem, hogy igen. Először is azért, mert ez a neon zöld haj, messze a kedvenc hajszínem, ami valaha volt és annyira élveztem, hogy része lehettem ennek a filmnek. Ez annyira más volt, annyira jó volt. Nagyon izgultam és ideges voltam az alakításom, a karakterem miatt. Nagyon tetszett! Ez fertőző. Megszoktam már, hogy a zenével és a dalaimmal foglalkozom, így a színészi szereplés új és egyben izgalmas volt számomra. Szeretném ezt folytatni, szeretnék újabb lehetőségeket és persze szeretném a Jem and the Holograms folytatását, hogy rosszlányként harcolhassak Jem ellen. 
Egy ezzel kapcsolatos kérdés, a héten megjelent a Jane The Virgin 2. évad, 2. része, melyben te is szerepet kaptál. Miért próbálkozol ennyire, ez az, amit a jövőben csinálni szeretnél? Vagy csak csupán felszeretnél fedezni más művészeti ágakat? 
Igen. Egy fejlődő színész vagyok. Mókás amúgy azt vizsgálni, hogy mennyi különbség van két művészeti piac között, maga a média között. A zene és művészkedés között. Habár jelenleg még mindig próbálom fenntartani a zenei karrieremet, emellett próbálom egy másik úton megtalálni önmagamat és más módon közeledni a rajongóim felé. Egy nyitott személyiség vagyok, nyitott vagyok mindenre. A kreatívitásom akkora, hogy az agyam már fel is robbant. Festeni is szoktam, mai napig. Sok ágon ott vagyok, és kreatívan tényleg felrobbant az agyam. Szerintem a legfontosabb dolog, hogyha művész vagy, ne hagyd, hogy elfojtsák a tehetséged. Ne hagyd, hogy eloltsák a tüzet, ami éltet, hogy ezt csináld. Rá kell érezned, rá kell jönnöd, hogy hogy csináld. 
Zeneileg mivel foglalkozol most? Milyen hangzású számok lesznek? Lesznek egyáltalán? Van valami friss hír, ezzel kapcsolatban? Esetleg olyan szám, amit közzétehetsz? 
Azt várom, hogy publikálhassam a zeném. Már kész az album, csak nyilvánosságra kellene hozni. Haldoklom, szó szerint. Egyre jobban tolnak el a publikálástól és ez folyamatosan öl. De amíg nem tudom megtenni ezt, gondolkozom, hogy mit tehetnék és várom a napot, ami hamarosan eljön, hogy végre megjelentethessem az albumom. Fogalmam sincs, hogy hogy fog hangozni. Csak azt tudom, hogy egy csomót írtam. Annyi mindent tudnék mondani most, de nem tehetem. Nem mondhatok semmit, egyelőre. Most csak imádkozni tudok. 
Oh, rendben. Akkor visszatérve Jem-re, van valami véleményed erről az első nagyobb filmes szereplésedről? 
Nagyon hálás vagyok, és köszönöm a lehetőséget. Jon volt az, aki elintézte, hogy szerepelhessek ebben a filmben, szóval elsősorban neki mondanám minden köszönetem. Nagyon remélem, hogy az embereknek tetszeni fog a film. Vannak benne szeszélyes részek, de az egész arról szól, hogy merd élni az álmaid, tele tanulságokkal. Tartsd magad mellett a számodra fontos embereket és ne adj rá lehetőséget, hogy tönkretegyenek. Úgy gondolom, hogy ezt a filmet a fiataloknak fontos látniuk. Ha hajt ez az egész, ha tudod, hogy van tehetséged és elakarsz érni valamit, van egy módja annak, hogy ezt elérd: Soha ne add fel! - Ja, és fogj ki egy jó ügyvédet! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése