2015. február 15., vasárnap

KESHA SZÍNÉSZNŐ LESZ!

Úgy látszik Kesha egy újabb címet adhat az önéletrajzához: színésznő. 

Az énekesnő napok óta divatbemutatókra jár, a New York Fashion Week keretein belül. Egyik divatbemutatóról siet a másikra, divatosabbnál- divatosabb ruhadarabokban. Kesha a divatbemutató 2. napján, amikor a Timo Weiland ruhákat nézte meg interjút adott az E!Online-nak, amiben több hasznos információt is elárult.

"Próbálok bejutni a színészkedésbe. Elkezdtem órákra járni, egyre jobban átélem és arra jöttem rá, hogy ez nagyon nehéz." 
Mondta a 27 éves popsztár, az E!Online szerkesztőségének.
"A vígjáték is nagyszerű lenne, de szeretem a kihívásokat, ezért inkább valami drámai dolgot szeretnék csinálni. Csak azért, mert ez teljes ellentéte a személyiségemnek."
Az énekesnő keményen dolgozik a színésznői pályán. Hetek óta órákra jár, színészekkel tölti a szabadidejét és gyűjti a tapasztalatokat, tudnivalókat. 
"Remélhetőleg hamarosan látni fogtok engem, valamilyen filmben." 
Az E!Online szerint Kesha nagyot aratott a megjelenésével a Timo Weiland divatbemutatón. Rózsaszínbőrkabát, a rózsaszín, gyémántokkal díszített macskaszem alakú napszemüvegével, és az átlátszó, csipkés blúzzal, egy halvány rózsaszín szoknyával. Úgy gondolják, hogy remek választás volt.
"Ez a stílus képviseli majd a hamarosan megjelenő albumomat." 
A bombázó szőkeség folytatta az interjút: 
"Úgy írtam az új zenémet, mint egy őrült. Egyszerre alszom és álmodom a zenével." 
A szerkesztőség az alábbi kérdést tette fel az énekesnőnek, a Dr. Luke háborújával kapcsolatban:

Énekelsz-e a nehézségeidről, amiken keresztül mentél? 

"Mindent. Mindent leírok a zenémben. Nem tudom, hogy tudjátok-e, de számomra ez olyan, mint egy terápia, ezért írtam le mindent, amin keresztül menten. Biztos vagyok benne, hogy hallani fogjátok ezeket a dalokat."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése