2015. január 12., hétfő

KESHA ÚJ INFORMÁCIÓKAT ADOTT

Az énekeső interjút adott a Folha de S.Paulo média oldalnak, amiben az új albumáról és a Brazil turnéról beszélt. Az interjú alatt sok mindent elárult az énekesnő, és egy elég határozott kijelentéssel kezdte a forgatást: 
"Nem beszélek a magánéletemről. A kérdésekre válaszolok, a magánéletemről nem fogok beszélni." 
Ezek után a Folha szerkesztői elkezdték az interjút: 

Mire számíthatunk az új albumoddal?
"Nagyon sokat dolgoztam az elmúlt 6 hónapban. Éjjel- nappal, megállás nélkül. Van 20 dal és nagyon nehéz választani, mert nem tudom mit akarnak valójában az emberek. Minden stílusban írtam. Pop, Dance, Country, Rock 'N' Roll. Nem tudom..." 
Mondta Kesha, majd ezzel folytatta: 
"Tudom, hogy az emberek már hallani akarják a dalokat, de a legfontosabb, hogy egy olyan albumot csináljak, amire nagyon büszke vagyok. Tudom, hogy a kezdetekben vagyok. Gazdálkodok az időmmel, hogy 100%-ra biztos legyek abban, hogy ez-e az, amit valójában szeretek és szeretnék?!" 
Kitért a turnéra is: 
"Izgatott vagyok. Már nagyon szeretnék énekelni a rajongóimnak és nagyon várom, hogy újra Brazíliában lehessek. Remélem a rajongóim már készen állnak!"
A teljes interjú pedig hamarosan felkerül a Folha hivatalos oldalára.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése