2016. január 25., hétfő

KESHA SÍRÓS KÉPPEL BÚCSÚZOTT

Kesha szorgosan készült a holnapi napjára, amikor azt a hírt kapta, hogy elhalasztják a tárgyalást. Az énekesnő fodrásznál járt, műkörmöket csináltatott magának, majd a nagy alkalom miatt egy tetováló szalonba is betért, hogy újabb minta díszítse testét. Ezek után kaptuk az információt, miszerint az ottani időjárás miatt elhalasztják a tárgyalást. A január 26-a helyett február 19-én fogják tartani a tárgyalást. 3 hét múlva.
Az énekesnő ezzel a képpel közölte a rossz hírt: 
"Szeretlek titeket. Köszönöm a támogatást. Az időjárás miatt közlekedési problémák adódtak, ezért a tárgyalást február 19-ére halasztották."
Hatalmas csalódás érte a rajongókat, de magát Keshát is, amikor megtudta, hogy a holnapi tárgyalás nem lesz megtartva. Már több, mint 1 éve várunk a végeredményre, amit csak húznak- halasztanak a bíróságiak. A rajongók sztrájkolása is csődbe ment ezek után, ami talán még rosszabbul érintette kedvencünket, ugyanis nemrég egy sírós képpel és szomorú üzenettel köszönt el ma estére rajongóitól: 

 "Könnyezek, mert tudom, hogy az Állatocskáim mennyi időt töltöttek ezzel, mennyi pénzt, szeretetet, erőfeszítést áldoztak abba, hogy eljöhessenek és támogassanak engem és ÉN nem tudok segíteni, semmilyen módon. Annyira sajnálom. Az elmúlt órát azzal töltöttem, hogy a rajongók üzeneteit olvastam. Mennyi erőfeszítés, csak azért, hogy lássanak engem. A szívem szakad meg, nagyon sajnálom!;((( Bárcsak szabályozni tudnám ezt az egészet, de nem tudom.. Ez a legbosszantóbb."

A Twitteren újabb trendek zajlanak, gyertek és csatlakozzatok: #GoodLuckKesha és #StayStrongKesha hashtagek segítségével ti is támogathatjátok az énekesnőt! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése